الأحد، 21 سبتمبر 2008

اخونجي كلب مسمي نفسة مينا فايق وبيشتم الرئيس مبارك

هذة الصورة منقولة بالتعليق من مدونة مينا فايق بالنص واني اتساءل هل وصلت كراهية الرئيس مبارك الي هذا الحد وهل هذا فعلا مينا فايق لو اطلعنا علي مدونتة لوجدنا شيئآ يثير الدهشة وهو انة معجب بموقع الاخوان وينقل افكارهم بالصور لمدونتة والمسيحيين عامة لا يحبوا الاخوان ولا افكارهم لانهم كفرة ومشركون علي رآي الاخوان اذا من هو مينا فايق ؟ الاجابة هو اخونجي جبان كلب حتي المدونة بتاعتة حطها بأسم مسيحي علشان يخلي الحكومة وامن الدولة يذيد في اضطهاد المسيحيين وعلي فكرة مئة بالمئة هو اللي كتب هذة العبارة الوسخة ومش غريب لان كل الاخوان خونة وعملا كلاب باعوا بدهم للوهابية اخ اتفوة عليك يا كلب يا اخونجي يا مينا خرة فايق ويلعن ابوك يا ابن الحرام

الصورة وتعليق الخول ابن الجزمة مينا القواد تحت الصورة
ودة رابط مدونتة
http://minafayek.blogspot.com/




بقالي شهرين كل يوم وانا رايح الجامعه اشوف البتاعه دي

انا ضد مبدأ الشتيمه طبعا بس الصراحه مقدرتش امنع نفسي من ممارسة هوايتي المفضله

الغريب انهم سايبنها طول الفتره دي كده .. باييننا عندنا حرية تعبير وانا مش واخد بالي

المهم .. بعد مشاورات داخليه يوميه طوووويله مع نفسي
قررت اخيرا واخدت الكاميرا
ونزلت صورتها
طبعا كانت ركبي سايبه وقلبي بيتنفض مقولكمش

كان نفسي اخد صوره جمبها .. بس الشارع كان فاضي مكنش في بني ادم يصورني
الناس خايفه تعدي من جمبها .. قالك بلاش نمشي في الشارع من اساسه لحد اما يشيلوها

انتهيت من التصوير وقررت الرجوع الي المنزل
لفيت
عديت الشارع
ببص ورايا لقيت عربية اتاري جايه
قلت بس .. رحنا في طوكر
اكيد دا كان كمين وطلعت انا كبش الفدا
اتسمرت في مكاني لحد اما العربيه عدت وربنا ستر
الله يجازيه اللي ربالنا الرعب


Posted by Mina Fayek at 22:04 5 comments

ليست هناك تعليقات: